Eye Tracking

Výraz:
Eye Tracking
Význam:
Eye Tracking neboli sledování pohybu očí je metoda měření zraku zkoumající, na jaká konkrétní místa se sledovaná osoba vizuálně zaměřuje.

Používá se například v oboru HCI (interakce člověka s počítačem) a je velice užitečná při uživatelském testování webových stránek a v marketingovém výzkumu. V současné době se obvykle používá analýza pohybu očí z videozáznamu.


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?