Podprahová reklama

Výraz:
Podprahová reklama
Význam:
Podprahová reklama funguje na principu vysílání signálů na hranici vnímatelnosti lidskými smysly. Ty nejsou vědomě zpracovány, ale měly by ovlivnit podvědomí.

Tato metoda se poprvé objevila už ve 20. letech minulého století. Využíváno je obvykle vizuálních, zvukových nebo kombinovaných vjemů. Účinnost této metody je však značně pochybná a nikdy nebyl dostatečně prokázán vliv podvědomých signálů na vědomé rozhodování.


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Reklama:

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!