USP

Výraz:
USP
Význam:
USP je zkratkou pro jedinečnou prodejní nabídku (Unique selling proposition). Cílem takové prodejní nabídky je odlišit se od konkurence a ukázat svou jedinečnost.

Vztahuje na jedinečné služby, produkty nebo i celou značku, která je v něčem odlišná než ostatní značky. Pro dosažení USP se často využívají specializované firmy, které musí přistupovat ke každé společnosti zcela individuálně.

Výrobky společnosti s USP se obvykle vyznačují vysokou mírou technologické inovace. Unikátnosti je třeba dosáhnout i při propagaci, aby se reklama odlišovala od konkurence.


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?