Co znamená zkratka USP?
Výraz:
USP
Význam:
USP je zkratkou pro jedinečnou prodejní nabídku (Unique selling proposition). Cílem takové prodejní nabídky je odlišit se od konkurence a ukázat svou jedinečnost.
Vztahuje na jedinečné služby, produkty nebo i celou značku, která je v něčem odlišná než ostatní značky. Pro dosažení USP se často využívají specializované firmy, které musí přistupovat ke každé společnosti zcela individuálně.
Výrobky společnosti s USP se obvykle vyznačují vysokou mírou technologické inovace. Unikátnosti je třeba dosáhnout i při propagaci, aby se reklama odlišovala od konkurence.
Vztahuje na jedinečné služby, produkty nebo i celou značku, která je v něčem odlišná než ostatní značky. Pro dosažení USP se často využívají specializované firmy, které musí přistupovat ke každé společnosti zcela individuálně.
Výrobky společnosti s USP se obvykle vyznačují vysokou mírou technologické inovace. Unikátnosti je třeba dosáhnout i při propagaci, aby se reklama odlišovala od konkurence.