Bannerová slepota

Výraz:
Bannerová slepota
Význam:
Bannerová slepota byla jako fenomén poprvé popsána už v roce 1998. Jedná se o schopnost podvědomého ignorování reklamních bannerů, protože mozek internetových uživatelů si dokázal zvyknout na typické tvary a grafické podoby těchto reklam a selektivně je odfiltrovat z ohniska pozornosti.

Účinnost bannerů je proto velice nízká, a jelikož je bannerová slepota víceméně mimovolní, může návštěvníkům webů snadno uniknout i reklama na služby či produkty, o které by jinak mohli mít i zájem.


Viz také: banner
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!