Co je to PPC reklama?

Výraz:
PPC reklama
Význam:
PPC reklama – typ internetové reklamy, která je založena na platbě za kliknutí uživatele či zákazníka.

Princip PPC reklamy spočívá v tom, že inzerent za ní platí ve chvíli, kdy uživatel klikne na daný odkaz. Dle počtu takových uživatelů, kteří reálně reklamu rozkliknou, se odvíjí zaplacená výsledná částka. Neplatí se tak za pouhé zobrazení či umístění reklamy, ale až za její aktivní využití (v podobě kliku).

PPC reklama je na internetu k vidění ve formě bannerů či krátkých textových inzerátů. Spravuje se pomocí PPC systémů, tím nejznámějším je systém Google Adwords. Z českého prostředí zmiňme Sklik od Seznamu. PPC reklama je dobře měřitelná a účinná a velmi často se využívá i k tzv. Remarketingu, který cílí na ty zákazníky, kteří určitý web navštívili a láká je k další návštěvě.


Mohlo by vás také zajímat: Google AdWords, proklik, Sklik

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!