PPC reklama

Výraz:
PPC reklama
Význam:
PPC reklama – typ internetové reklamy, která je založena na platbě za kliknutí uživatele či zákazníka.

Princip PPC reklamy spočívá v tom, že inzerent za ní platí ve chvíli, kdy uživatel klikne na daný odkaz. Dle počtu takových uživatelů, kteří reálně reklamu rozkliknou, se odvíjí zaplacená výsledná částka. Neplatí se tak za pouhé zobrazení či umístění reklamy, ale až za její aktivní využití (v podobě kliku).

PPC reklama je na internetu k vidění ve formě bannerů či krátkých textových inzerátů. Spravuje se pomocí PPC systémů, tím nejznámějším je systém Google Adwords. Z českého prostředí zmiňme Sklik od Seznamu. PPC reklama je dobře měřitelná a účinná a velmi často se využívá i k tzv. Remarketingu, který cílí na ty zákazníky, kteří určitý web navštívili a láká je k další návštěvě.


Viz také: Google AdWords, Sklik
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?