ROPO efekt

Výraz:
ROPO efekt
Význam:
ROPO efekt je pojem z oblasti internetového marketingu a popisuje situaci, kdy si zákazník vyhledá zboží a informace o něm (často včetně rozsáhlého srovnání možností a nabídek) na internetu, ale následně jej zakoupí v kamenném obchodě.

Zkratka vychází z angl. „research online, purchase offline“ – důvody ROPO efektu mohou spočívat v touze zboží vyzkoušet, vidět, získat ihned nebo bez placení za dopravu apod.


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?