eTarget

Výraz:
eTarget
Význam:
eTarget je reklamní systém na bázi PPC, který funguje převážně v zemích střední, jižní a východní Evropy.

Služba vznikla v roce 2002 a na rozdíl od mnohem známějších služeb jako je Sklik nebo AdWords využívá trochu odlišný přístup. Reklama se nezobrazuje ve vyhledávači, ale přímo u textů na webové stránce a odkazuje na partnerské weby.


Viz také: Google AdWords, PPC, Sklik
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?