GRP

Výraz:
GRP
Význam:
GRP (zkratka z angl. Gross Rating Point) je hodnota celkového (kumulovaného) zásahu reklamní kampaně v rámci široké cílové skupiny (zpravidla všichni obyvatelé věku 15+).

Jedná se o součet sledovanosti inzerátů, které jsou součástí kampaně, přičemž v rámci GRP se počítá i případný opakovaný zásah jednoho a toho samého člověka.


Viz také: TRP
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!