Word-of-mouth marketing

Výraz:
Word-of-mouth marketing
Význam:
Word-of-mouth marketing (neboli WOM Marketing) se liší od přirozeně se vyskytující slovní podpory značky, neboť je organizací aktivně ovlivňován nebo podporován (např. oslovení spotřebitelů, aby se angažovali ve WOM, nebo zaměstnání zástupců WOM).

Zatímco je skutečně obtížné řídit WOM, výzkum ukázal, že existují tři cesty k jeho ovládání pro účely marketingu:
1. Vytvoření silného základu pro podpoření WOM (např. dostatečná úroveň spokojenosti, či důvěry ze strany zákazníků)
2. Nepřímé řízení WOMM, které znamená, že manažeři mají jen mírné množství kontroly (např. kontroverzní reklama)
3. Přímý management WOMM, který má vyšší úrovně kontroly (např. placení agenti WOM)


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?