Co je to Word-of-mouth marketing?
Výraz:
Word-of-mouth marketing
Význam:
Word-of-mouth marketing (neboli WOM Marketing) se liší od přirozeně se vyskytující slovní podpory značky, neboť je organizací aktivně ovlivňován nebo podporován (např. oslovení spotřebitelů, aby se angažovali ve WOM, nebo zaměstnání zástupců WOM).
Zatímco je skutečně obtížné řídit WOM, výzkum ukázal, že existují tři cesty k jeho ovládání pro účely marketingu:
1. Vytvoření silného základu pro podpoření WOM (např. dostatečná úroveň spokojenosti, či důvěry ze strany zákazníků)
2. Nepřímé řízení WOMM, které znamená, že manažeři mají jen mírné množství kontroly (např. kontroverzní reklama)
3. Přímý management WOMM, který má vyšší úrovně kontroly (např. placení agenti WOM)
Zatímco je skutečně obtížné řídit WOM, výzkum ukázal, že existují tři cesty k jeho ovládání pro účely marketingu:
1. Vytvoření silného základu pro podpoření WOM (např. dostatečná úroveň spokojenosti, či důvěry ze strany zákazníků)
2. Nepřímé řízení WOMM, které znamená, že manažeři mají jen mírné množství kontroly (např. kontroverzní reklama)
3. Přímý management WOMM, který má vyšší úrovně kontroly (např. placení agenti WOM)
Mohlo by vás také zajímat: virální marketing