virální marketing

Výraz:
virální marketing
Význam:
virální marketing - Virální marketing neboli reklama je marketingová technika, která využívá již existujících sociálních sítí a dalších technologií pro zvýšení povědomí o dané značce nebo k dosažení jiných marketingových cílů. Může být předáván způsobem WOM (Word-of-mouth marketing) nebo navýšen účinky internetu a mobilních sítí.


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?