CPM

Výraz:
CPM
Význam:
CPM (z angl. cost per mile – tedy cena za tisíc zobrazení). Jedná se o pojem užívaný v online marketingu a související především s reklamním modelem typu PPV.

Cena CPM se udává při objednávání reklamního prostoru. Zadavatel reklamy může snižovat cenu za konverzního zákazníka zvyšováním tzv. CTR neboli míry prokliku např. účinnější a kreativnější reklamou apod.


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!