CPT

Výraz:
CPT
Význam:
CPT - Cost Per Thousand je běžně používané měření v reklamě. Odkazuje na cenu, kterou inzerent zaplatí za tisíc zobrazení. Používá se v marketingu jako metrika pro výpočet relativních nákladů na reklamní kampaň nebo reklamní zprávu v daném médiu.

Metrika ceny za tisíc reklamních zobrazení se vypočítá tak, že se cena reklamního umístění vydělí počtem zobrazení, která generuje. CPT je užitečná pro porovnání relativní účinnosti různých reklamních příležitostí nebo médií a pro hodnocení celkových nákladů reklamních kampaní.


Viz také: eCPM
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!