Co je to email marketing?
Výraz:
email marketing
Význam:
email marketing - rozesílání komerčních sdělení emailem vybrané skupině adresátů (stávajících, minulých nebo potenciálních zákazníků). Email marketing je využíván pro budování povědomí o značce (brandu), zvyšování loajality a důvěry zákazníků, k podpoře jejich dalšího nákupu (konverze), získávání nových zákazníků, přesvědčování k okamžitému nákupu a k šíření reklam třetích stran (Spam).
Emailing je oblíbený pro své nízké náklady, možnost přesného vyhodnocení ROI, sběru informací o chování příjemců (open rate, CTR, ...) a obousměrné komunikace (zpětná vazba), snadném testování efektivity různého obsahu. Obecně je emailing považován za druhou nejefektivnější metodu online marketingu po SEM.
Emailing v ČR upravuje zákon č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti a Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).
Emailing je oblíbený pro své nízké náklady, možnost přesného vyhodnocení ROI, sběru informací o chování příjemců (open rate, CTR, ...) a obousměrné komunikace (zpětná vazba), snadném testování efektivity různého obsahu. Obecně je emailing považován za druhou nejefektivnější metodu online marketingu po SEM.
Emailing v ČR upravuje zákon č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti a Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).