email marketing

Výraz:
email marketing
Význam:
email marketing - rozesílání komerčních sdělení emailem vybrané skupině adresátů (stávajících, minulých nebo potenciálních zákazníků). Email marketing je využíván pro budování povědomí o značce (brandu), zvyšování loajality a důvěry zákazníků, k podpoře jejich dalšího nákupu (konverze), získávání nových zákazníků, přesvědčování k okamžitému nákupu a k šíření reklam třetích stran (Spam).

Emailing je oblíbený pro své nízké náklady, možnost přesného vyhodnocení ROI, sběru informací o chování příjemců (open rate, CTR, ...) a obousměrné komunikace (zpětná vazba), snadném testování efektivity různého obsahu. Obecně je emailing považován za druhou nejefektivnější metodu online marketingu po SEM.

Emailing v ČR upravuje zákon č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti a Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR).


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!