Guerilla marketing

Výraz:
Guerilla marketing
Význam:
Guerilla marketing (česky „partyzánský marketing“) je netradiční, překvapivá forma propagace výrobků a služeb na nečekaných místech veřejného prostoru. Jeho cílem je s minimálním rozpočtem (nízkonákladovost) získat co největší pozornost příslušníků cílové skupiny, uživatelů sociálních sítí a médií. Vyvolat reklamou rozruch a udělat silný dojem, aby se o dané reklamě, a tím i o jí propagované značce nebo zboží, mluvilo a psalo.

S guerilla marketingem začaly v 70. letech 20. stol. menší americké firmy bojující s velkými a finančně daleko silnějšími značkami.


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Reklama:

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!