Co je to Up-selling?
Výraz:
Up-selling
Význam:
Up-selling je pojem související s internetovým a emailovým marketingem. Jedná se o snahu zákazníkovi vnutit novější či dražší varianty zboží, o které jeví zájem.
Jednou z metod je rozesílání emailů zákazníkům, kteří již zakoupili určité zboží, ve chvíli, kdy je už k dispozici nový model nebo zakoupený produkt zastaral.
Podmínkou pro účinný Up-selling je samozřejmě dokonalá znalost zákazníků a přehled o jejich nákupech, potřebách apod.
Jednou z metod je rozesílání emailů zákazníkům, kteří již zakoupili určité zboží, ve chvíli, kdy je už k dispozici nový model nebo zakoupený produkt zastaral.
Podmínkou pro účinný Up-selling je samozřejmě dokonalá znalost zákazníků a přehled o jejich nákupech, potřebách apod.
Mohlo by vás také zajímat: Cross-selling