Up-selling

Výraz:
Up-selling
Význam:
Up-selling je pojem související s internetovým a emailovým marketingem. Jedná se o snahu zákazníkovi vnutit novější či dražší varianty zboží, o které jeví zájem.

Jednou z metod je rozesílání emailů zákazníkům, kteří již zakoupili určité zboží, ve chvíli, kdy je už k dispozici nový model nebo zakoupený produkt zastaral.

Podmínkou pro účinný Up-selling je samozřejmě dokonalá znalost zákazníků a přehled o jejich nákupech, potřebách apod.


Viz také: Cross-selling
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!