Cross-selling

Výraz:
Cross-selling
Význam:
Cross-selling je pojem související s internetovým marketingem a v překladu znamená „křížový prodej“. Jedná se o způsob prodeje, kdy jsou zákazníkovi při koupi jednoho produktu rovnou nabízeny i produkty další, relevantní a související – např. příslušenství, náhradní díly apod.

Cross-selling je dnes běžně používaný ve většině eshopů a zákazník může snadno pokračovat v nákupu souvisejícího zboží.


Viz také: Up-selling
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!