Branding

Výraz:
Branding
Význam:
Branding je pojem související s internetovým marketingem a popisuje systematické budování značky (brand). Skládá se z šíření povědomí o dané značce/ společnosti a posilování sympatií k ní. Důležité je také vyzdvihnutí unikátnosti, odlišnosti dané značky od ostatních.

Internet je pro branding ideálním nástrojem, jelikož umožňuje přistupovat přímo k potenciálním zákazníkům – a to celou řadou způsobů (emailing, microsites, věrnostní programy, bonusy, soutěže, využití soc. sítí,…).


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!