CPL

Výraz:
CPL
Význam:
CPL (Cost Per Lead) - Cenový model online reklamy, kde inzerent platí za explicitní přihlášení spotřebitele se zájmem o nabídku inzerenta.

Na rozdíl od ostatních cenových modelů, jako například nákladů promile a cenu za proklik, kde inzerent platí za zobrazení a kliknutí, v modelu CPL platí inzerent jen za kvalifikované přihlášení, bez ohledu na to, kolik zobrazení nebo kliknutí bude mít jejich reklama. CPL inzerce umožňuje inzerentům vytvářet garantované výnosy z peněz vynaložených na online reklamu.


Viz také: PPC
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!