Co znamená zkratka CPL?
Výraz:
CPL
Význam:
CPL (Cost Per Lead) - Cenový model online reklamy, kde inzerent platí za explicitní přihlášení spotřebitele se zájmem o nabídku inzerenta.
Na rozdíl od ostatních cenových modelů, jako například nákladů promile a cenu za proklik, kde inzerent platí za zobrazení a kliknutí, v modelu CPL platí inzerent jen za kvalifikované přihlášení, bez ohledu na to, kolik zobrazení nebo kliknutí bude mít jejich reklama. CPL inzerce umožňuje inzerentům vytvářet garantované výnosy z peněz vynaložených na online reklamu.
Na rozdíl od ostatních cenových modelů, jako například nákladů promile a cenu za proklik, kde inzerent platí za zobrazení a kliknutí, v modelu CPL platí inzerent jen za kvalifikované přihlášení, bez ohledu na to, kolik zobrazení nebo kliknutí bude mít jejich reklama. CPL inzerce umožňuje inzerentům vytvářet garantované výnosy z peněz vynaložených na online reklamu.