Cross-promotion

Výraz:
Cross-promotion
Význam:
Cross-promotion by bylo možné volně přeložit jako „křížovou propagaci“. Cílem je podsouvat zákazníkům při koupi jednoho produktu další, související zboží. S touto strategií se velmi často můžeme setkat u internetových obchodů, které k nějakému výrobku zákazníkovi rovnou nabízejí různá příslušenství, doplňky a související zboží ve snaze prodat kromě toho, o co zákazník stojí, i něco navíc.


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Reklama:

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!