Co je to Kontextová reklama?
Výraz:
Kontextová reklama
Význam:
Kontextová reklama je druh internetové reklamy, kdy se reklamní systém snaží vybrat vhodnou a relevantní reklamu podle obsahu webové stránky, kde je tato reklama zobrazena.
Například u článku o řeckém ostrově Santorini je zobrazena reklama nabízející letenky do Řecka. Reklama tedy souvisí s textem webové stránky, na níž je zobrazena.
Většina takových reklamních systémů funguje na principu PPC, při němž zadavatel reklamy platí za proklik. Samotné reklamy jsou vybírány a obsluhovány automatizovanými systémy založenými na totožnosti uživatele a zobrazeném obsahu.
Například u článku o řeckém ostrově Santorini je zobrazena reklama nabízející letenky do Řecka. Reklama tedy souvisí s textem webové stránky, na níž je zobrazena.
Většina takových reklamních systémů funguje na principu PPC, při němž zadavatel reklamy platí za proklik. Samotné reklamy jsou vybírány a obsluhovány automatizovanými systémy založenými na totožnosti uživatele a zobrazeném obsahu.