Kontextová reklama

Výraz:
Kontextová reklama
Význam:
Kontextová reklama je druh internetové reklamy, kdy se reklamní systém snaží vybrat vhodnou a relevantní reklamu podle obsahu webové stránky, kde je tato reklama zobrazena.

Například u článku o řeckém ostrově Santorini je zobrazena reklama nabízející letenky do Řecka. Reklama tedy souvisí s textem webové stránky, na níž je zobrazena.

Většina takových reklamních systémů funguje na principu PPC, při němž zadavatel reklamy platí za proklik. Samotné reklamy jsou vybírány a obsluhovány automatizovanými systémy založenými na totožnosti uživatele a zobrazeném obsahu.


Viz také: PPC
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Reklama:

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!