Inbound marketing

Výraz:
Inbound marketing
Význam:
Inbound marketing - komplexní způsob, jak zdarma přivést zákazníka ke svému produktu.

Jedná se o kombinaci různých aktivit na internetu s cílem přilákat zákazníka na svůj web a donutit jej k akci (návštěva, přečtení článku, nákup…). Do tohoto souboru aktivit patří například SEO (optimalizace webových stránek tak, aby byly na internetu lépe dohledatelné), používání sociálních sítí, budování zpětných odkazů, psaní blogu, zapojování se do tematických diskuzí a fór, používání infografik a podobně.

Inbound marketing se také často označuje jako neplacený marketing. Investujete do něj totiž jen svůj čas, úsilí, schopnosti a nápady. Obecně platí, že nejdůležitější je vytvářený obsah a interakce s potenciálními zákazníky.


Viz také: SEO
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?