ATL

Výraz:
ATL
Význam:
ATL (z angl. názvu above the line advertising někdy překládaného jako „nadlinková reklama“) je druh reklamy, která pro přístup k zákazníkům využívá média.

Někdy je tedy používáno také označení „mediální reklama“. ATL reklama může využívat televizi, rádio, tisk nebo např. billboardy apod. V rámci internetu využívá ATL reklama placené kanály (bannery, PPC reklamy, placené pozice ve vyhledávačích atd.).


Viz také: BTL
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?