BTL

Výraz:
BTL
Význam:
BTL (z angl. názvu below the line advertising někdy překládaného jako „podlinková reklama“).

Jedná se o formu přímého marketingu, resp. o druh reklamy cílící přímo na klienta. V rámci online marketingu je typickým zástupcem BTL například direct email, ale také stránky na sociálních sítích, internetové aplikace apod.

V „off-line“ prostředí se může jednat o ochutnávky, soutěže, letáky, věrnostní programy, kupóny apod.


Viz také: ATL
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!