Indirect Marketing

Výraz:
Indirect Marketing
Význam:
Indirect Marketing je pojem, který lze přeložit jako „nepřímý marketing“ a označuje situaci, kdy je pro distribuci a prodej výrobků nebo služeb využíván zprostředkovatel.

V internetovém prostředí se může jednat o poskytování nabídek skrze různé portály, externí internetové obchody a podobně. Koncový zákazník tedy získává zboží nikoli přímo od jeho poskytovatele, ale „oklikou“ přes prostředníka.


Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?