Remarketing

Výraz:
Remarketing
Význam:
Remarketing - způsob cílení reklamy na internetu.

Pomocí remarketingu jsou oslovováni takoví lidé, kteří již minimálně jednou navštívili určité webové stránky. Jejich majitel (zadavatel remarketingu) na tyto uživatele poté pomocí PPC kampaně zacílí svou reklamou.

K úspěšnému remarketingu je nutné využívat informací o tom, jak se lidé po internetu pohybují. K tomu slouží tzv. cookies. Samotná správa kampaní se vytváří v nástrojích pro správu reklam (Google AdWords, Sklik od Seznamu). Na webu se taková reklama projeví nejčastěji ve formě bannerů.


Viz také: Google AdWords, PPC, Sklik
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama

Komentáře

Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!
Reklama

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!

Newsletter - Chcete dostávat nové pojmy a počítačové zajímavosti do vašeho emailu?