Co je to Remarketing?
Výraz:
Remarketing
Význam:
Remarketing - způsob cílení reklamy na internetu.
Pomocí remarketingu jsou oslovováni takoví lidé, kteří již minimálně jednou navštívili určité webové stránky. Jejich majitel (zadavatel remarketingu) na tyto uživatele poté pomocí PPC kampaně zacílí svou reklamou.
K úspěšnému remarketingu je nutné využívat informací o tom, jak se lidé po internetu pohybují. K tomu slouží tzv. cookies. Samotná správa kampaní se vytváří v nástrojích pro správu reklam (Google AdWords, Sklik od Seznamu). Na webu se taková reklama projeví nejčastěji ve formě bannerů.
Pomocí remarketingu jsou oslovováni takoví lidé, kteří již minimálně jednou navštívili určité webové stránky. Jejich majitel (zadavatel remarketingu) na tyto uživatele poté pomocí PPC kampaně zacílí svou reklamou.
K úspěšnému remarketingu je nutné využívat informací o tom, jak se lidé po internetu pohybují. K tomu slouží tzv. cookies. Samotná správa kampaní se vytváří v nástrojích pro správu reklam (Google AdWords, Sklik od Seznamu). Na webu se taková reklama projeví nejčastěji ve formě bannerů.