Tap-through-rate

Výraz:
Tap-through-rate
Význam:
Tap-through-rate je ukazatel, jenž představuje variantu významného ukazatele CTR (Click-through-rate) – ten vypočítává poměr mezi počtem zobrazením internetové reklamy a kliknutím na ni v rámci marketingové kampaně.

Tap-through-rate je modifikací týkající se mobilních, dotykových zařízení, kde se na aktivní prvky nekliká, nýbrž „ťuká“ (tap). Jedná se o velmi důležitý ukazatel úspěšnosti inzerce.


Viz také: CTR
Pojem zařazen v kategorii Internetový marketing a reklama.

Okolní pojmy ze stejné kategorie (mohlo by vás také zajímat):

Reklama
Hledáme posily! Zajímavá brigáda!
Máte zájem se podílet na tvorbě tohoto projektu? Hledáme někoho, koho by bavilo slovník rozšiřovat a přidávat nové pojmy. Samozřejmě, že ne zadarmo. Kontaktujte nás!

Reklama:

Užitečné zkratky - víte, co znamenají?

Užitečné souborové formáty

Váš názor nás zajímá!

Dejte nám vědět, jak se vám tento web líbí. Napište nám!